Efterkommere til Jens Sørensen, Strellev |
Besvar |
Forfatter | |||||||||||||||||
Find-Relation
Medlems Profil
Send personlig besked
Find medlems indlæg
Besøg medlems hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group Medlem siden: 08-Jan-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Feb-2004 kl. 10:11 |
||||||||||||||||
4 Familie Websteder på Find-Relation omfatter efterkommere til Kaptajn Jens Sørensen, Strellev (1733-1817) . 3 af Familie Webstederne er primært baseret på oplysninger fra bogen EFTERKOMMERE EFTER KAPTAJN JENS SØRENSEN STRELLEV 1733 - 1986: Kirstine Johannesdatter Slægt, efter hans 2. barn Johannes Jensen (1788-1865) - http://find-relation.dk/JohannesJensenTree.htm Undertegnede er TipOldebarn til hans 3. barn Bodil Kirstine Jensdatter (1790-1847). Jeg har ingen oplysninger om eventuelle efterkommere til Jens Sørensen øvrige børn: Hvis du er en af Jens Sørensens (mere end 1000) efterkommere eller har kendskab til nogle, vil jeg meget gerne kontaktes. Derved håber jeg at få suppleret de 3 førstnævnte Familie Websteder med tilføjelser efter 1986, samt få flere oplysninger om efterkommere til de 4 børn, som ikke er omtalt i bogen. Med venlig hilsen Ole Dalsgaard Jensen - Webmaster Find-Relation Jens Sørensen skib St. De Metrio Portræt af Kaptajn Jens Sørensen, Strellev Redigeret af Find-Relation |
|||||||||||||||||
Søren Jensen
Guest Group |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||
Hej, Jeg er faldet over noget, som har undret mig en del. Men hvis jeg lige skal præsentere mig først, så hedder jeg Søren Jensen og min morfar mener at vi skulle være efterkommere efter Karsten Jensen - den sidste af Jens Sørensens 7 børn. Men du skriver på siden her, at Karsten er født i 1800, men hvis man kigger på folketællingen fra Februar 1801 (kan findes på www.arkivalieronline.dk), der synes jeg bestemt at kunne læse ud af den sidste side, at Karsten skal være 2 år gammel, og derfor nærmere være fra sidst i 1978 el. tidlig 1979? |
|||||||||||||||||
Find-Relation
Medlems Profil
Send personlig besked
Find medlems indlæg
Besøg medlems hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group Medlem siden: 08-Jan-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||
Hej Søren
Tak for din henvendelse.
Du har ret. Jeg havde overset aldersangivelsen i Folketællingen, som jeg ovenikøbet havde refereret til i dette link FT-1801.
Du er meget velkommen til at kontakte mig via Email (ole.dalsgaard@gmail.com), da jeg er meget interesseret i oplysninger om Karsten Jensens gren, som jeg ikke har noget om i forvejen.
Tilføjelse:
Jeg har nu taget hul på Karsten Jensens gren, hvor jeg til en begyndelse har disse oplysninger.
|
|
Partner | ||||
---|---|---|---|---|
Gift | - |
|
---|
|
Børn |
|
---|
|
Besvar | |
Tweet
|
Skift forum | Forum tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |