Find-Relation Websted
Forum start Forum start > Find-Relation > Spørgsmål vedrørende funktionalitet
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - oprettelse af familie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

oprettelse af familie

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 3,50  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Find-Relation Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 08-Jan-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Find-Relation Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: oprettelse af familie
    Sendt: 05-Okt-2004 kl. 04:47

Hej Flemming

Du har oprettet dig som bruger af Find-Relation Debatforum, som er helt uafhængig af oprettelsen af et Familie Websted.

For at oprette et Familie Websted skal du på http://Find-Relation.dk startsiden klikke på knappen OpretFamilie og følge anvisningerne der.

Erfaringsmæssigt kræver det noget tilvænning inden man føler sig fortrolig med funktionerne.

I starten er det nok under alle omstændigheder nødvendigt at støtte sig til den vejledning som findes på webstedet.

Jeg er indstillet på at være behjælpelig i opstarten af nye Familie Websteder, som i indkøringsfasen vil være gratis, da jeg ønsker at bruge erfaringerne i et forsøg på at gøre funktionerne nemmere og mere forståelige at benytte.

Til top
boling Se drop down
Newbie
Newbie
Avatar

Medlem siden: 01-Okt-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 0
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér boling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Okt-2004 kl. 07:54

Hejsa, jeg har fundet dette spændende sted, og har oprettet mig i den tro, at jeg så kunne oprette en familie. Det kan jeg imidlertid ikke - hvorfor ?

 

mvh

Flemming

 

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.